Vásárlási Információ

Rendelés / Rendelés lemondása

A rendelés leadása a webáruházon keresztül történik. A webáruházban csak regisztrált felhasználó vásárolhat, de a vásárlás megkezdéséhez nincs szükség előzetes regisztrációhoz, adatait a vásárlás véglegesítésénél is meg tudja adni. Regisztrálni érvényes e-mail címmel, és a kötelező adatok megadásával lehet. Amennyiben nem rendelkezik érvényes e-mail címmel, telefonon is leadhatja megrendelését, a +36-1-272-1286 vagy +36-30-2577-824 telefonszámok valamelyikén.

A megrendelés lemondására telefonon vagy e-mail üzenetben van lehetőség, vagy a Kapcsolati űrlapunk kitöltésével is lehetőség van rá. Amennyiben írásban történik a lemondás, a megrendelés számát (a visszaigazoló e-mailben megtalálható), mindenképpen írja bele az üzenetbe. Azon megrendeléseket, melyeket átadtunk a futárszolgálatnak, sajnos már nincs lehetőség lemondani. Ha a törvényileg biztosított elállás jogával kíván élni, azt a törvényben szabályozott módon teheti meg, de a szállítás és a visszaküldés költségét sajnos nem áll módunkban megtéríteni.

A vásárlást követően felhasználói fiókjában a Rendeléseim menüpont alatt megtekinthető a rendelés állapota. A rendszer minden fontosabb állapot változásról értesítés küld a regisztrált e-mail címre, illetve minden megrendeléssel kapcsolatban kollégánk telefonon is felkeresi önt, egyeztetés céljából. Ezért fontos, hogy olyan telefonszámot adjon meg a regisztráció során, melyen munkaidőben is el tudjuk érni.

Általános Forgalmi Adó

A webáruházban feltüntetett árak Bruttó kereskedelmi árak, azaz tartalmazzák az ÁFÁ-t, végfelhasználói, és viszonteladói regisztráció esetén is. Zippo termékekről nem áll módunkban Export számlát kiállítani. Kizárólag Magyarországon bejegyzett cég számára, áfás számla kiállítására van lehetőség.

Szállítás és Kezelés

A megfelelően leadott megrendelések a megrendelést követő első munkanap feldolgozásra kerülnek. Amennyiben a megrendelés munkanapon 13:00 óra előtt történik, akkor aznap átadjuk a futárszolgálatnak, és másnap 8:00-16:00 között kiszállításra kerül.  A megrendelések kiszállítását szerződött partner futárszolgálat végzi, és 24  órán belül tudjuk biztosítani, mely  munkanapokon értendő. (Péntek délutántól Vasárnap estig leadott megrendelések esetén tehát legkésőbb keddi nappal kerülnek kiszállításra.) 

Személyes átvétel esetén, semmilyen időbeli korlát nincs, amint értesítjük e-mailben és/vagy telefonon, hogy a megrendelés átvehető, onnantól kezdve bármikor lehetőség van a termék átvételére a Nyitva tartás során (Hétfő-Csütörtök: 9-16 óra, Péntek: 9-14 óra). Termékeink raktáron vannak, így a készleten lévő termékeink akár a megrendelés napján átvehetőek.

Az egy hétnél régebbi személyes átvételű, de át nem vett megrendelések esetén megpróbáljuk felvenni a kedves vásárlóval a kapcsolatot, és egyeztetni az átvétel időpontját illetően. Amennyiben ez többszöri próbálkozásra is sikertelen, úgy a megrendelést töröljük – erről e-mail értesítést is küldünk. Ilyen esetben is természetesen lehetőség van a termék azonnali újra rendelésére.

Zárva Tartás

Hétvégén, ünnepnapokon, és a munkanapnak nyilvánított hétvégi napokon, illetve Karácsony és Szilveszter között irodánk és üzletünk zárva tart (December 24-ét is beleértve). A két ünnep között leadott megrendelések a következő év első munkanapján feldolgozásra kerülnek.

Karácsonyi megrendelések

A karácsonyi időszakban leadott megrendeléseket általában (attól függően, hogy megelőzi-e hétvége a munkaszüneti napokat) December 19-én 11:00 óráig áll módunkban feldolgozni. Ezen megrendeléseknél tudjuk biztosítani, hogy még a Karácsonyi ünnep előtt megérkezik a csomag. A December 19 után és legkésőbb 23-án 11:00 óraig leadott megrendelések (ha nem hétvégére esnek), a két ünnep között kiszállításra kerülnek. A December 23-án 11:00 óra után leadott megrendeléseket már csak az újév első munkanapján áll módunkban feldolgozni.

A dátumok tételesen:

Ünnepek előtti kiszállításhoz a megrendelés utolsó határideje: December 19. 11:00 óra.

A December 23-án 11:00 óra után és a két ünnep között leadott megrendelések feldolgozása: Az újév első munkanapja.

A fenti információk általánosságban értendők, minden évben pontos információt teszünk közzé arra az évre vonatkozólag a weboldalunkon.

Visszatérítés

A Zippo termékek nagy gondossággal készülnek, és kiváló minőségűek. Amennyiben valamely oknál fogva mégis szeretné visszaküldeni vagy kicserélni a terméket, arra az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott módon van lehetőség. A szállítási és visszaküldési díjat, sajnos nem áll módunkban megtéríteni. A visszaküldött terméket, csak tökéletes, gyári állapotban áll módunkban elfogadni. Használatba vételt követően a termék árának visszatérítésére vagy cseréjére csak garanciális probléma esetén van lehetőség.

Visszaküldési cím:

SZ.V.Z.T. Kft.
1135 Budapest, Palóc utca 4/b.

Kuponkódok felhasználása

Időről időre a Zippo Magyarország kupon kódokat tesz közzé magazin és újság hirdetésekben, a hivatalos Facebook oldalán, nyereményjátékok keretein belül, vagy e-mailben, illetve más promóciók során. A kapott kuponkódokat a következőképpen lehet felasználni:

A vásárlás során a kosár megtekintésénél a kosárban lévő termékek felsorolása alatt található egy Kuponok feliratú sor. A Kód: felirat melletti mezőbe kell beírni vagy bemásolni a kuponkódot, és a Hozzáad gomb megnyomásával lehet érvényesíteni. Amennyiben érvényes kuponkódot adott meg, a kosárban megjelenik a felvett kupon, és a kedvezmény értéke.

A kupon kódok felhasználást a meghirdetésnek megfelelően feltételekhez köthetjük. Ezen feltételek lehetnek, hogy a kupon csak egy adott időszakban érvényes, vagy hogy minimális vásárlási összeget határozunk meg, esetleg adott termék kategóriában érvényesíthető csak a kupon. A kupon felhasználása előtt kérjük győződjön meg róla, hogy az ön által megrendelt termékek esetén érvényesíthető-e a kuponkód (A legtöbb esetben a rendszer visszajelzést ad hiba esetén). Amennyiben tévesen került felhasználásra egy kuponkód, igyekszünk segíteni, hogy ne vesszen el a kupon, és egy későbbi vásárlás során fel tudja használni.